Thursday, 16 February 2012

Alhamdulillah.

Yaeyyy!!!!
Aku lulus ADD MATH akhirnya... Syiok gila...
Mula2 igt xlulus dah sebab muka cikgu amat masam. Elok p depan tengok2,
OH, macam xpercaya ja... LULUS ! Even dapat 41%, aq tetap bersyukur...
First time aku lulus. kih3..
Exactly, aku pulun nak bagi lulus pun disebabkan DIA. <3 hehe..
Aku cakap kat dia aku lulus, pastu dia dok sengih2..
Tapi dia dapat 48%. Huemm.. JELESNYIAAA.....
Tapa2, nati aku nak bersaing secara sihat ngan dia... <3

Okay2, nie nak cita pasai dia lak. <3
Tadi kankankan.. Aku n Cik Jah dok tengah balut meja..
Pastu dia masuk n tlong balut.. (kat dlam klas dia sorang ja laki yg dah buh pembalut meja) hikhik..
Pstu aku n dia p la balut meja orang lain. (sweet gitu)
Pastu dia tlong balut meja aku, dia sambil dok stpler dia cakap, "kat org istimewa kena bnyak skit stepler tuh) haha.. Istimewa la sangat kankan ? :O
Pastu kami sembang2 n bla3..
Actually malas nk tulih dah.
Kbai. <3

No comments:

Post a Comment